sobota, 4 maja 2013

Musze byc cierpliwa....................

Wznowa..............nie wiem.........nikt nie wie. Musze czekac na kolejne badania. Moze w przyszlym tygodniu mnie wezwa do szpitala . Boje sie , ze rak wrocil . A moze nie wrocil ..........moze to tylko jakis guzek wcale nie grozny . A moze wrocil  ............... . 2 kroki do przodu  krok w tyl .Probuje nie myslec . Ale czy mozna nie myslec ?????????????? Ile jeszcze , ile jeszcze razy pod gorke, ile jeszcze razy upasc musze..........ile................ . Pytam sama siebie po co ja poszlam do lekarza. Mialam tylko mu powiedziec,  ze dobrze sie czuje ale cos mnie niepokoi . Glupia myslalam ,ze powie ze to NIC. Ale nie uslyszalam tego . Za to powiedzial, ze juz wysyla powiadomienie do szpitala, ze cos znalazl, ze .................... . Musze zrobic sobie przerwe , nie mam sily na pisanie, nie mam znowu sily na planowanie, nie mam sily udawac , ze nic sie nie dzieje . Nie chce udawac . Juz nie. W glowie klebia mi sie pytania - a jesli wrocil ?? Co dalej, co bedzie, co mnie czeka............ . Mam dosc, ale poddac sie nie poddam. Musze troche pochisteryzowac . To chyba normalne .Per Roger tez sie bal, on tez mial obawy i wszystko dobrze sie na razie skonczylo . Moze i tak bedzie w moim przypadku . On trzyma za mnie kciuki . Mam nadzieje ,ze to pomoze. Nadzieja - ostatnio tyle o niej pisalam. Czuje jej oddech na swoich plecach . Wiem , ze jest ze mna. 2 skritt frem og 1 tilbake ??? Siedze i mysle , co to moze oznaczac . Ta wiadomosc , ze mam cos w sobie uderzyla mnie jak ostry kamien . Czy potrafie sie tak wylaczyc , zeby o tym nie myslec ? Pytania, pytania bez odpowiedzi . A moze............ moze jest to po prostu ,, nic ,, . A moze jest to po prostu cos normalniego po operacji , po radioterapi . A moze jest to po prostu czesc mojego ,, nowego ,, zycia . I tak ono bedzie teraz wygladalo - od badania do badania ? Obawiam sie odpowiedzi, ale najbardziej obawiam sie tego nowego guza . Przepraszam, nie bede pisac, ale bede czytac . Bede tutaj , troche niewidoczna, ale bede . Nie odejde za daleko . A moze powinnam kupic szampana , zeby czekal az nadejda wyniki i dowiem sie ze to wlasnie ,, nic ,, . Bo przeciez nie moze byc inaczej . Nie moze...........


11 komentarzy:

  1. Nie wiem dokładnie o co chodzi jeśli chodzi o Twoje prywatne sprawy......ale chce abyś wiedziała, że jestem z Tobą myślami...nie jesteś sama...będzie dobrze....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że łatwo mi pisać ale będzie dobrze. Ciesz sie, ze wyszło to teraZ a nie za miesiąc. Lekarze mają wiecej czasu na to dziadostwo. Popłacz sobie jak Ci to pomaga, ale zbieraj sie do kupy i działaj!!! Wszystko będzie dobrze!!!! Pozytywne myslenie daje naprawdę dużo. Może być jeszcze tak, że to jest fałszywy alarm i tego Ci z całego serca życzę!!!!!!!!! JESTEM Z TOBĄ:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana... kup koniecznie szampana... kup bo będziemy świętować Twoje NIC i dobrze, że poszłaś do lekarza...bardzo dobrze...Niech teraz on się martwi...
    Jutro idę na jednodniową pielgrzymkę... zaniosę Twoje NIC Jemu w ofierze... A Ty się nie poddawaj...i nie wątp i..nie smutkuj... myślami jestem z Tobą... jakby co - pisz!! o wszystkim lub o niczym
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kup szampana, a ja kupię drugiego! I obydwa wystrzelą, gdy dowiemy się, że to nic. Aniu, dobrze, że poszłaś do lekarza, dobrze, że i on jest czujny, może jest nadgorliwy, ale to tylko lepiej. Wierzę, że skończy się na strachu. Masz prawo się bać, masz prawo histeryzować, krzyczeć, płakać... Ja trzymam kciuki! Bardzo, bardzo mocno. I będę tu zaglądać każdego dnia w oczekiwaniu na wieści. Ściskam mocno :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, aby to był fałszywy alarm...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiara czyni CUDA, wiara i MODLITWA...Niech DOBRE ANIOŁY mają Cię w swojej opiece!!!
    Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,ze powiedzialas o swoich obawach i dobrze,ze lekarz tego nie bagatelizuje.Im wczesniej tym lepiej.Mam nadzieje,ze to tylko falszywy alarm.W nastepnym poscie wszyscy odetchniemy z ulga i bedziemy sie smiac.Nie ma innej opcji!
    My,Polki w Norwegii trzymamy sie razem i gonimy wszelkie dziadostwo daleko od siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krtysser fingrene, ze to falszywy alarm. Wspiram myslami, mocno, mocno i sciskam i czekam na wiesci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam-życzę Ci,aby Wszystko było dobrze.Trzymam kciuki i wierzę,że za parę dni będziesz świętować magiczne słowo -NIC-.Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. No,nie ! powiedz MU niech spada ! albo dobitniej mu dołóż! czekam razem z Tobą, papa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby zająć czymś Twoje myśli... ale też dlatego, że baaardzoooo lubię tu zagladać zapraszam po wyróżnienia - w ilości 2 ;-)))

    OdpowiedzUsuń